Awesooooome

Tjeeenafan!
The Devil Wears Prada var pure awesomeness ig[r, no kidding. K'nde att jag inte pallade trycket l'ngst fram, s[ jag gick lite [t sidan, vilket var sjukt bra, f;r d'r fanns det plats att r;ja och njyta av musiken HEHE. Jag tror vi i g'nget fr[n sk;vde var v'rst asso, haha. Och vi hann med elva t[get hem och allt!
Finns v'l egentligen mycket mer att s'ga, men d[ skulle jag beh;va skriva en hel j'vla uppsats f;r att beskriva upplevelsen haha.

Sitter vid nya datorn med ny frisyr. Tangentbordet 'r lite fucked up, men det ska jag fixa HEHE.
Mer uppdatering imorn.

Det 'r lokalbandsspelning ikv'll, men jag 'r fortfarande tr;tt sen ig[r, s[ det blir mysskv'll med mami. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0