Danger: Wildman!


haha, snyggbildnejkanskeintesåvärst.

Har fått noll skolrelaterade saker gjorda idag. Vi såg på slutet på Sagan om konungens återkomst, Breman kunde alla repliker eftersom han bor i Varola.
Och så har vi videobloggat lite sådär halvt oseriöst, insperade av making of videos på yt med THWP.
Taggade som fan är vi inför deras spelning imorn.
Blir hem dirr efter plugget
- hämta biljetter
- fräscha tills sig
- Kila till donken, pilla i sig en big mac
- ta tåget till gbg 16:32
- komma fram 1,5 timme senare och hoppas att vi hittar till Brewhouse
- insläpp 19:00
- 20:00 RÖJ!

Oklart hur vi tar oss hem eftersom vi inte är säkra på att vi hinner ta elvatåget. Då blir det lite krisit eftersom nästa tåg går 05:00. Ska försöka kirra skjuts till centralen av grabbarna i Wallpaper Avenue, annars taxi? Eller så får vi tillbringa en natt på hotell, lolz.
LALALA DET LÖSER SIIIIIIG
Haha, fyfan vad det här inte är likt mig. Jag borde sitta och vara paraniod nu. Jag är bara på helspänn. Rycker till som en idiot typ när jag får ett sms. Haha, mina nerver asso <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0