Jag hatar att

VEM BEHÖVER VERKLIGHET NÄR VI LEVER PÅ LÅTSAS?
Jag vet inte hur jag ska förklara min frustration över... allting i stort sätt. Jag önskar bara att jag inte frös så mycket, att jag inte var så ful och att jag visste hur man pratade med människor. Jag är inte ärlig mot någon förutom mig själv. För allt jag har att säga som är sanningsenligt är elakt och hatiskt.
För världen suger, alla suger.
Alla yttrande som jag faktiskt skulle kunna stå för följs alltid av någon fånig ursäkt.
Jag är lite trött. Har en dålig dag. Jag menade inte så.
MEN HERREGUD NEJ, JAG TYCKER FAKTISKT INTE OM DIG!
Biter mig i läppen tills orden är täckta av blod. Sväljer tills impulserna är kvävda. Räknar tills det slutat brinna bakom ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0